Budowa wizerunku przedsiębiorstwa to niełatwe zadanie, opierające się na przedsięwzięciach obejmujących różne dziedziny. Jedną z nich jest niewątpliwie dystrybucja gadżetów z nadrukiem mających wywołać asocjacje z daną firmą. Te gadżety z elementami identyfikacji wizualnej muszą być po pierwsze użyteczne – wówczas ich posiadacze będą korzystać z nich częściej, a w wyniku tego będą bardziej zżyci z marką. Dlatego firmy decydujące się na tę formę promocji zazwyczaj stawiają na takie gadżety jak długopisy, portfele czy kubki. Dużym powodzeniem cieszą się także breloki oraz smycze z własnym nadrukiem. Dlaczego opłaca się je zamówić? Kiedy najlepiej się sprawdzą?
Smycze z własnym nadrukiem – gadżet nie tylko na cele marketingowe
Źródła powodzenia smyczy i breloków z logo nie trzeba długo szukać. O ich popularności jako gadżetów wykorzystywanych w reklamie decydują w szczególności ich niski koszt produkcji, oscylujący wokół na ogół kilku PLN za jedną sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowego budżetu, można zamówić ich pokaźną ilość. Jest to istotne dla podmiotów planujących szeroko zakrojone działania reklamowe, polegające m.in na przekazywaniu gadżetów setkom osób, na przykład gościom firmowego pawilonu w czasie targów czy też klientom sklepu. Smycze z logo są także często nabywane przez korporacje dla zatrudnionych w nich pracowników – umożliwiają wygodne noszenie identyfikatorów i przepustek do otwierania drzwi.
Breloki reklamowe nie tylko dekoracja do kluczy
Co natomiast z brelokami? Głównym powodem, dla którego przedsiębiorcy często sięgają po breloki z logo jest ich zaskakująca zaskakująca różnorodność. Wśród nich są zarówno te używane jako zawieszka do kluczy, jak i produkty o wysokiej funkcjonalności, jak np. miarki, poziomice oraz otwieracze do kapsli.