Czy warto wydawać gazetę firmową?

Gazeta firmowa. Dowiedz się, kto potrafi to sporządzić.

Strategie promocyjne to ważny element prowadzenia firmy – przez nie możemy wykreować image firmy w oczach kupujących, a to przy umiejętnym opracowaniu na pewno przyniesie efekty pod postacią zwiększonych zysków. Należy przy tym wiedzieć, że przedsiębiorstwa mające więcej niż jedną filię muszą także zatroszczyć o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najskuteczniejszą techniką komunikacji z pracownikami od lat są gazety firmowe. Warto więc napisać na ich temat kilka słów. Dlaczego są tak chętnie wykorzystywane przez pracodawców? Co zwykle jest zawarte w takich publikacjach? I – co z pewnością jest najistotniejsze – jakiej firmie powierzyć opracowanie gazety firmowej?

Tematyka gazet firmowych

Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie pracownikom zalet przedsiębiorstwa, w którym działają. Z tego względu sporo miejsca twórcy poświęcają sukcesom firmy i pracowników. Gazeta firmowa powinna także dostarczać wiadomości na temat życia przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeżeli zatrudnieni z poszczególnych oddziałów się nie poznali. Przeglądając gazetę firmową, pracownicy powinni również poczytać o planach rozwoju firmy. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno stwierdzić, bywa różna zależnie od specyfiki firmy, ilości pracowników oraz od przeciętnego wieku załogi.

Gazeta firmowa – wykonanie

Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnym stopniu zależna jest od tego, jak ona się prezentuje. Z tego względu ważne jest zarówno to, kto napisze informacje znajdujące się na jej stronach, ale również to, jakim specjalistom DTP zlecimy jej opracowanie graficzne. Dojście do oczekiwanych efektów marketingowych niewątpliwie uprości gazeta firmowa opracowana przez profesjonalną firmę reklamową. Decydując się na takie wyjście nie tylko spowodujemy, że odbiorcy szybciej wyszukają ciekawe dla nich informacje, lecz także gazeta będzie prezentować się ciekawiej, przez co sięgnie po nią więcej czytelników.

Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]