Filtry Google – sposób na nieuczciwych webmasterów

Filtr od Google? – o co w ogóle chodzi??

Filtry Google są karą nakładaną na serwisy internetowe, które naruszają ustalone przez Google zasady dla twórców stron. Istnieją dwa rodzaje kar – filtr automatyczny i filtr ręczny. Filtry ręczne nakładane są przez członków Google Webspam Team, natomiast algorytmiczne nakłada bezpośrednio algorytm Google.

Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?

Podstawowymi konsekwencjami filtrów Google jest spadek strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w wyraźny sposób łamią wytyczne Google mogą zostać nawet całkowicie wyczyszczone z ich wyników. Filtry ręczne od Google nakładane są najczęściej na okres miesiąca, a filtry algorytmiczne do momentu, gdy strona będzie zaakceptowana przez roboty sieciowe. Oczywiście także , gdy mowa jest o filtrze ręcznym, warunkiem nieprzedłużenia kary jest poprawienie strony zgodnie z wytycznymi. Najczęściej spotkać możemy się się z filtrami Google nie pozwalającymi na osiągnięcie satysfakcjonujących wyników w wyszukiwarce lub pogarszającymi pozycje uzyskiwane do tej pory.