Podstawowe informacje o pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron Kraków - usługa dostosowana do waszych potrzeb

Znamy 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przede wszystkim:
– miasto (np. “restauracja Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Wilda”)
– państwo (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób mieszkających w danym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania także wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na promocję i nie może konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep obuwniczy”, to “sklep obuwniczy Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Dalszy model pozycjonowania to słuszne i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail to również dużo niższa konkurencja. Istotne jest także to, iż rośnie trend wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Braun Seria 3 szara,
– telefon Huawei P20 biały,
– buty sportowe Adidas V racer białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne w szczególności dla sklepów online. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment towarów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, Tłusty Czwartek lub koncert znanego piosenkarza. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo zmodyfikowaną treść strony internetowej.

Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]