Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych - więcej szczegółów o tej usłudze
Pozycjonowanie to różne działania ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie prowadzi do zwiększenia przychodów firmy. Kolejnym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, produktu czy też usługi.
Algorytm Google analizuje każdą stronę www w oparciu o plus minus dwustu różnorodnych czynników. Wynik tej ewaluacji wpływa na to, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają między innymi jakość contentu, prędkość ładowania, jak również linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne).
Wpisując w przeglądarkę Google dowolną frazę, internaucie ukazuje się lista stron, których treść została uznana za najlepiej pasującą do szukanego hasła. Jakie strony wyświetlają się w SERP wyżej niż inne? Przeważnie te, których zawartość jest niepowielona z innych witryn i starannie nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też właściwie wykonane kodowanie, szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i na komputerze), a także jakość stron internetowych zamieszczających linki do naszej witryny.
Czy warto powierzyć pozycjonowanie i optymalizację strony lub sklepu www podmiotowi zewnętrznemu?
Algorytm Google regularnie jest poprawiany, wobec tego warto zlecić optymalizację oraz pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych ekspertom. Właściwym wyborem będzie firma SEO, która posiada kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale także social mediów czy programowania. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.
Pozycjonowanie w Google – usługa pozwalająca dotrzeć do obszernej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do zarządców stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług lub wyrobów firmy. Prowadząc jakąkolwiek działalność niewyobrażalne jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją utworzyć, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanna rywalizacja o dotarcie do kolejnych klientów. Według statystyk aż 97% klientów poszukuje w sieci opinii o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak obszernej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony bądź sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze naszą ofertę.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]