Projekt gazety korporacyjnej

Projekt gazety. Rzetelną pomoc fachowców w tym zakresie uzyskasz na http://www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/.

Korporacyjny biuletyn to wspaniała forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale też rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły warto umieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – w zakładach produkcyjnych i mniejszych firmach

Firmowy biuletyn może spełniać dwie funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o sukcesach, pochwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, wywiady z przodującymi członkami personelu. Takie biuletyny mają kluczowy wpływ na działanie całej korporacji, gdyż wspaniale zagrzewają do pracy personel. Dzięki temu członkowie załogi są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują więź z zespołem, a ich codzienne powinności dają im więcej satysfakcji. Statystyki dowodzą, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie ekipy czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane artykuły, wzrasta też jakość usług. Dużym plusem jest również poprawianie kanałów przepływu informacji pomiędzy pionami, które bywają częstą przyczyną konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Korporacyjny biuletyn zapewnia również pełną transparentność planów zakładu.

Projekt gazety – podnieś zyski

Oczywiście firmowy biuletyn to również świetna metoda komunikacji zewnętrznej. Biuletyn zewnętrzny może dotrzeć do odbiorców takich jak: kontrahenci, konkurencja, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Gazeta korporacyjna dzięki temu spełnia cele marketingowe, podnosi sprzedaż oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując stworzenie gazety firmowej powinniśmy najpierw zaangażować zespół redakcyjny oraz zaplanować sprawy związane ze składem broszury. Najlepiej posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (np. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, określą format i zadbają o wydanie. Dzięki temu korporacyjny biuletyn z pewnością okaże się sukcesem.

Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]