Torba płócienna z własnym nadrukiem – pomysł na promocję firmy

Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy jadą na targi lub organizują promocję, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, żeby codziennie z niego korzystali i w ten sposób umacniali więź z marką. Takim produktem są właśnie torby z nadrukiem.

Torby z własnym logo – warianty

Przeglądając strony drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko spostrzeżemy, iż pod kategorią “torba” pojawia się kilka produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – najbardziej przydatny i bodajże najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logo bądź nazwy imprezy na jutowych, bawełnianych oraz płóciennych torbach na ramię po prostu doskonale się prezentuje, a zarazem jest wystarczająco trwały, by długo utrzymywać się na materiale. Dodatkową zaletą tych toreb jest ich koszt. Zależnie od wielkości zamówienia i rodzaju torby, cena przeważnie zaczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Nadruki można wykonać też na torbach na laptopa bądź torbach podróżnych i termoizolacyjnych. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy popularnych sympozjów oraz wykładów. Oczywiście, cena produktów tego typu i druku na nich jest wtedy zdecydowanie wyższa – osiąga kilkadziesiąt złotych.

Co zamówić oprócz toreb z logo?

Agencje organizujące akcje marketingowe zazwyczaj zamawiają kilka różnych gadżetów. Winny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zdecydować się m.in. na nadruk na parasolach, kosmetyczkach czy innych praktycznych artykułach z tkaniny lub dodać do zamówienia o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze oraz długopisy, które nadal są popularne wśród klientów.